KEHA JA MEELE TASAKAAL SUP LAUAL


SUP laual treenides arendad tasakaalu ja kehatunnetust ning pideva järjekindlusega saavutad heas toonuses vormi.

Lisaks õues olemine on virgutav, tunda tuult enda näol on värskendav ning näha vett enda all ja ümber on ülimalt põnev. Veel tekkiv väbelus lisab stabiilsuse hoidmiseks ekstra väljakutse, mis tähendab seda, et lihased on koormatud tavalise jooga või HIIT treeninguga võrreldes rohkem. Fitnessi entusiastidele on lisaboonuseks see, et SUP treening sunnib kehas tööle ka lihased, mis tavatreeningutel jäävad tihti koormuseta. 


Tule proovi meie matk+treening kombosid, SUP JOOGA ja SUP HIIT treeningute näol!

SUP JOOGA

SUP JOOGA

Suppama SUP jooga on LAHE!!! SUP Jooga on Ashtanga jooga baasliigutustel põhinev treening SUP laudadel vee peal, mis pakub täiuslikku kombinatsiooni keha-, meele- ja tasakaalutreeningust ning süstib positiivseid emotsioone. See on on põhimõttelt nagu tavaline jooga ainult, et mõnikord võib märjaks saada. Jooga vee peal on mitmekülgsem ning kalorite põletamine ei tundu siin üldse mitte pingutusena, sest kogu tund on lihtsalt niivõrd lõbus, et väsimusele mõelda pole aega. SUP jooga on suurepärane viis harjutada tasakaalu ja säilitada positiivne hingestatus.


Meie joogaklassid sobivad nii algajatele kui edasijõudnutele – kõigi jaoks on meil pakkuda midagi uut ja huvitavat.


Meie jooga instruktorid on litsentseeritud andma erinevaid jooga ja pilatese treeninguid. Suppama pakub parimat praktikat ja õpet kõige meeldivamal viisil kombineerides loovuse, professionaalsuse ja väljakutsed. Kõik on meie juurde teretulnud ja kogemuse puudumise pärast muretsema ei pea.

SUP HIIT

SUP HIIT

Suppama SUP HIIT on lõbus ja intensiivne treening SUP laual vee peal, mis parandab lihasvastupidavust ja -jõudu, arendab koordinatsiooni ja tasakaalutunnetust ning põletab efektiivselt kaloreid. SUP HIIT treening algab soojenduse ning ülakeha treeninguga, millele järgneb sprintide, jõutõmmete ning teiste harjutuste kombinatsioon, mis katab kõik lihasgrupid (jalad, selg, kõht ja kere). Instruktor juhendab sind korrektselt aerutama ning nautima seda dünaamilist ja mitmekülgset treeningut, mille tulemusena saad tugevamaks, sinu puusad, kere ning õlad hakkavad liikuma ja painduvad paremini tagades pareme stabiiluse veel.


Meie SUP HIIT treening sobib erineva ettevalmistusega inimestele ning iganädalased osalejad märkavad oma arengut kiiresti.


Meie HIIT instruktorid on litsenseeritud andma erinevaid HIIT ja fitness treeninguid. Suppama pakub parimat praktikat ja õpet kõige meeldivamal viisil kombineerides loovuse, professionaalsuse ja väljakutsed. Kõik on meie juurde teretulnud ja kogemuse puudumise pärast muretsema ei pea.

LISAINFO


Pirital viime läbi SUP matk + SUP trenn toredaid kombosid. Alustame matkaga, mille käigus liigume Pirita jõe ürgoru alale, kus viime läbi mõnusa SUP treeningu. Matka vältel jääb aega looduse nautimiseks, jutustamiseks ning saab ka paraja füüsilise koormuse. Peale SUP treeningut liigume tagasi velodroomi juurde, kus kõigil soovijatel on võimalik käia pesemas/riideid vahetamas. Heaolutunne ja positiivne meel matka lõpus on garanteeritud.🤞


Asukoht: 
Kogunemine ja start on Pirita Tervisespordi Maja (aka Pirita Velodroom, Rummu tee 3) all jõe ääres.

🚩Trennide toimumise ajad:

SUP JOOGA igal teisipäeval kell 18.00. Kohal palume olla 15 min varem.

SUP HIIT igal neljapäeval kell 18.30. Kohal palume olla 15 min varem.

Kestvus: ca 2 tundi (matk + trenn)

Kohtade arv: kuni 10 kohta (suuremate gruppidega palun võtke eraldi ühendust)

Pilet sisaldab: instruktorit, algkoolitust, SUP lauda, aeru, ohutusvesti ning loomulikult linna parimat suvetrenni.

Pileti saad osta meie veebipoest valides sobiva kuupäeva ning kellaaja ning sellele järgneb juba tavapärane checkout pangalinkide kaudu. Ettebroneeritud pilet tagab koha trennis. Võib tulla ka kohale lootuses, et ehk on mõni vaba koht, kuid siis me vaba koha olemasolu tagada ei saa.

Trennid toimuvad vähemalt 5 osavõtja registreerumisel.

Riietus: selga ilmastikule vastavad spordiriided. Kaasa vahetusriided, sest kuivaks jäämine õnnestub ainult neil, kes trenni korralikult kaasa ei tee 😉

Trenn on füüsiline ja korralikult kaasa lüües külm ei hakka. Trenn jääb ära ainult väga halva ilma korral ning anname sellest Facebooki ürituse kaudu kindlasti ka osalejatele teada.


Hea trenni jaoks leiab põhjuse alati!

BRONEERIMINE


SUP jooga ja SUP HIIT trennides osalemine on meie veebilehe kaudu imelihtne. Kõigepealt vali ürituste nimekirjast huvipakkuv SUP trenn, millel soovid osaleda. Seejärel kuvatakse kalendervaade veel vabade aegadega, kus tuleb valida endale sobivaim kuupäev ning kellaaeg. Edasi on kord makse sooritamise käes, mida meie veebilehel on võimalik teha tuntumate pangalinkide vahendusel. Jääb üle vaid oodata, et aeg sinu korrani kiiremini kätte jõuaks.


Küsi meilt ka Suppama SUP JOOGA ja SUP HIIT trenne ning matku Sinu Tallinnas toimuva ürituse jaoks. Kui Sul on omal vahva veekogu välja pakkuda siis võime Sinu juurde Suppama tulla küll 😉 Suppama SUP treeningud Pirita jõel sobivad hästi sünnipäeva, poissmeesteõhtu, tüdrukuteõhtu, firma suvepäeva vms toreda tähistamiseks. 
Küsimuste korral või pakkumise saamiseks võta ühendust e-maili teel info@suppama.ee või helistades +372 5858 0905.

Ainult positiivsed emotsioonid

  • Stabiilsed lauad

    Meie nägusad lauad on jäigad ning stabiilsed. See, et Suppama SUP lauad on täispuhutavad tuleb inimestele tihti üllatusena. Täispuhutavad lauad on kontaktis pehmed ning vigastuste tekkimise oht on viidud minimaalseks.

  • Ainult fun!

    Suppama instruktorid tulevad sinu üritusele või koduranda, valmistavad kõik ette ning Sul ei jää muud üle kui funnida.

  • SUVE PARIMAD MÄLESTUSED

    Kahetseda saab ainult minemata jätmist…Näiteks see paar siin fotol... kas nad unustaksid selle hetke? Kindlasti mitte ja kindlasti ei unusta ka Sina! Tule ja proovi järele!